У жовтні в
Хмельницькому відбувся регіональний семінар практикум "Стратегічні напрями розвитку іншомовної освіти в
сучасній загальноосвітній та вищій школі.”
Семінар розпочався урочистим
привітанням ректора Хмельницької гуманітарно- педагогічної академії Шоробури Інни Михайлівни. Після вітального слова
розпочалося пленарне засідання. Цікавою була доповідь завідувача лабораторії
навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України (Редько В.Г.) на тему:
Тенденції оновлення змісту шкільної іншомовної освіти, її стан, проблеми та
перспективи. Доповідач відмітив, що сучасна освіта вимагає від педагога
креативності та творчого підходу щодо викладання свого предмету.
В зв’язку з великою кількістю учасників проведення семінару
було поділено на декілька науково-методичних проблем. Серед них: "Комунікативно-функціональні
аспекти іноземної мови в загальноосвітній і вищій школі” та "Раннє навчання
іноземної мови в зарубіжній і вітчизняній педагогічній теорії і практиці.”
Звіт досвіду моєї методичної проблеми стосувався саме
другого питання семінару. Так як мені дуже подобається працювати з учнями
початкової школи, я підготувала презентацію та доповідь на тему: "Використання
прийомів "Story Vine” і "Readers Theatre”
для розвитку комунікативної компетентності учнів молодших класів”. Учасникам
семінару було цікаво ознайомитися із прийомом "Story Vine”,
оскільки він найбільш поширений прийом у Канаді, але маловідомий в Україні. Я
наголосила, що вищезгадані прийоми допомагають покращити усне мовлення учнів,
вдосконалити виразність і швидкість читання, навички письма, розвинути логічне
мислення та уяву молодших школярів.
Такі види роботи є дуже корисними, особливо для
молодих вчителів, адже дають можливість більше дізнатися, навчитися, практично
побачити. Ігнатьєва С. В., вчитель комплексу |