Дунаєвецький НВК "ЗОШ І-ІІІ ст., гімназія"
Меню сайту
Категорії розділу
Методична робота [101] Виховна робота [266]
Новини бібліотеки [6]
Наше опитування
Як часто користуєтесь мережею Internet?
Всего ответов: 192
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

11:40
методична майстерня
Провідна роль у реалізації завдань сучасної школи належить Вчителю, який має працювати нині на рівні сучасних вимог, постійно удосконалюючись, розвиваючи і збагачуючи свою професійну компетентність, інноваційну культуру, технологічний потенціал.
«Найважливіша умова успішної роботи школи, - підкреслював В.О.Сухомлинський - це багате, різностороннє інтелектуальне життя педагогічного колективу, допитливість, інтерес до нового в науці, постійний інтелектуальний ріст, удосконалення».
А тому суттєво зростають вимоги до якості освіти та результативності науково-методичної роботи з педагогічними кадрами.
Останнім часом широко представлені нетрадиційні форми організації науково-методичної роботи: кафедри, дослідно-експериментальні майданчики, авторські школи, фокус-групи, ініціативні групи; методичний фестиваль, аукціон педагогічних ідей, методичний ринг, дидактична майстерня, клуб професійної майстерності та інші.
Таке розмаїття форм методичної роботи дає педагогам можливість реалізувати право вільного вибору форм удосконалення педагогічної майстерності.
У системі науково-методичної роботи з педагогічними кадрами районного методичного кабінету використовуються такі організаційні форми, які сприяють розвитку компетентності й творчої активності, вивченню й впровадженню нових педагогічних ідей, перспективного досвіду.
Ефективною формою поширення перспективного педагогічного досвіду, у ході якого презентуються творчі знахідки, досвід кращих вчителів району є майстер-класи.
М.М. Поташник визначає майстер-клас як яскраво виражену форму учнівства у Майстра, який передає учням свій досвід, майстерність шляхом прямого і коментованого показу методів і прийомів роботи.
Майстер-класи створені при вчителях, досвід яких вивчено і узагальнено РМК за фахами.
Не залишись осторонь і педагоги нашого НВК, які творчо використовуючи ідеї і поради науковців, досвід керівників майстер-класів, мають можливість вдосконалити індивідуальну педагогічну лабораторію, зробити власні знахідки і відкриття.
Керівниками майстер-класу виступили вчитель музики вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель Мудрик Олена Іванівна та вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель Михайлиця Галина Володимирівна.
У ході проведення занять вони ознайомлювали слухачів-учасників майстер-класів з досвідом підготовки і проведення уроків різного типу, ефективного впровадження комп‘ютерних технологій, інтерактивних методів і прийомів роботи. Використовуючи їх досвід, надавали можливість аналізувати, порівнювати, моделювати свої підходи до практичного застосування здобутих знань і сформованих умінь.
Такі форми методичної роботи є досить ефективними. Так як в ході їх проведення перевагу мають мотиви співробітництва, прагнення кожного вчителя до особистісного і професійного росту.
Вміла організація роботи зі слухачами-учасниками майстер-класів стимулює прагнення до пошуку власних оригінальних підходів до моделювання власного досвіду, забезпечує ріст їх творчої активності.
Категорія: Методична робота | Переглядів: 610 | Додав: Мила | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту