У навчальному процесі важлива роль відводиться роботі з обдарованими дітьми. Що сприяє цій роботі? Передусім жорстка диференціація навчання і раннє виявлення обдарованості в учня, індивідуальний підхід у навчанні, поглиблене вивчення курсу математики, кропітка, постійна робота вчителя з учнем у напрямку розвитку математичних здібностей, гнучкого логічного мислення, здатності доводити, узагальнювати, оперувати математичними поняттями. Саме такими принципами я користувалася, щоб виявити гарний потенціал математичних здібностей в учня, тоді ще 6-го класу, Магери Віктора. Учень легко оволодіває навчальним матеріалом, виявляє нестандартне мислення, пізнавальний інтерес, здатність до аналізу та систематизації отриманих знань. До участі у різних турах всеукраїнської предметної олімпіади з математики ми готувалися з усією відповідальністю, системно,ретельно, розв’язуючи надзвичайно багато олімпіад- них задач, завдань підвищеної складності, логічних задач. Результатами нашої роботи є перемоги у 2-их турах та призові місця у 3-іх турах всеукраїнської предметної олімпіади з математики. А саме: 2009-2010 н.р.- ІІ-е місце 3-го туру, 2010-2011 н.р. – ІІІ-е місце 3-го туру, 2011-2012 н.р. – ІІІ-е місце 3-го туру. У 2011-2012 навчальному році Віктор став переможцем інтернет-олімпіади з математики, зайнявши І-е місце. Успіхів та нових досягнень! Так тримати!