Дунаєвецький НВК "ЗОШ І-ІІІ ст., гімназія"
Меню сайту
Категорії розділу
Методична робота [101] Виховна робота [266]
Новини бібліотеки [6]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всего ответов: 228
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

17:08
Психологічні аспекти адаптації учнів перших класів гімназії

        В охороні психологічного здоров’я дітей та підлітків важлива роль належить адаптації до нових умов середовища. У віковому розвитку дитина повинна пройти низку етапів соціального існування, соціалізації, у кожному з яких є багато факторів, котрі висуваютьнові й нелегкі вимоги до організму. Саме питання адаптації є досить вагомим у нашому навчально-виховному закладі, в основі якого є вивчення особливостей учнів перших класів гімназії в умовах переходу з початкової до середньої ланки навчання.

       І щоб забезпечити повноцінне встановлення наступності початкової та середньої школи практичним психологом комплексу постійно проводиться діагностична робота з вивчення чинників готовності учнів до умов навчання у перших класах гімназії.

   Зокрема,  здійснюється вивчення  мотиваційної установки та особистісних якостей дитини, уявлення її про особисте місце у шкільному мікросуспільстві, комунікативні здібності, рівень нервової напруженості, інтелектуальні здібності.

   З результатами проведеної діагностики ознайомлюються учні, вчителі, а також батьки, зокрема,  на батьківських зборах в 1-В класі гімназії психологом комплексу Сутковецькою Тетяною Дем’янівною та класним керівником Свірідовим  Григорієм Петровичем. На зборах обговорювались питання адаптації та дезадаптації учнів даного класу. Батькам були надані методичні рекомендації з подолання дезадаптаційних чинників, які негативно впливають на процес адаптації. Обговорювались і питання про роль сім'ї в успішній адаптації дитини до навчання у середній ланці.

   Діагностична робота згідно адаптації учнів до умов навчання дозволяє оцінити наскільки активно пройшла адаптація і надати рекомендації не лише батькам, а і учителям-предметникам щодо заохочення учнів вивчати ті предмети, які викликають найбільші складнощі.

                                                 Сутковецька Т.Д., практичний психолог

 

Переглядів: 476 | Додав: Dina | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту